Samarbeidspartnerne og landslagsspillerne på Fana-landslaget grep muligheten og åpnet mange spennende dører i nettverket.
Før 2022-sesongen ble møtecupen lansert som en ny arena for relasjonsbygging og forretningsutvikling. Det nye tiltaket ble tatt i mot med stående ovasjoner da mange åpnet opp spennende dører i nettverket med tanke på nye muligheter og avtaler.
Med dette som bakteppet var det knyttet store forventninger til årets utgave av møtecupen.
Arena for relasjonsbygging og forretningsutvikling
Som seg hør og bør Norges fineste klubbhus godt tilrettelagt for en litt annerledes turnering enn det man gjerne forknipper med en fotballklubb.
På møtecupen fikk landslagsspillerne på noen få minutter gi hverandre målgivende pasninger og således legge opp til videre handel og samarbeid - det hele tatt være en ypperlig arena for relasjonsbygging og forretningsutvikling.
Speed-dating satt i system
På møtecupen ble hele troppen på Fana-landslaget samlet for å gjennomføre en-til-en-samtaler seg i mellom. Forklart på en folkelig måte skulle bedriftene involveres i speed-dating satt i system.
- Over 120 bedriftsmøter ble utført i henhold til planen.
Salgs- og partneransvarlig Helge Algerøy hadde nemlig fastsatt et kampoppsett som la opp til en svært hektisk, men desto mer verdifull møtecupdag. De aller fleste samarbeidpartnerne og landslagsspillerne grep muligheten til å møte hverandre i en fin setting. På denne måten fikk alle et fornyet innblikk i spissekompetansen hos den enkelte og dypere forståelse om behovene i ulike bransjer.
De gode samtalene
Verdifulle erfaringer fra fjoråret kom 2023-utgaven av møtecupen til gode. Blant annet ble møtetiden utvidet med noen minutter og sekunder for å gi enda mer rom for de gode samtalene - i tillegg til sømløse overganger mellom slagene.
- Etterarbeidet må allikevel ikke undervurderes.
Lojaliteten og de vidåpne dørene innad i Fana-landslaget har gitt og skal gi samarbeidspartnerne og landslagsspillerne unike muligheter til å høste av hverandres styrker.
Felles for dem alle er at bedriftene utnytter muligheten til å ta samfunnsansvar og samtidig tiltrekke seg verdifull oppmerksomhet for økt kjennskap og handel av sine produkter, tjenester og merkevare.
Fana-landslaget tar samfunnsansvar med relasjonsbygging og forretningsutvikling!