Megapopulær møtecup

Publisert 24. oktober 2023 | Marked og arrangement | Fana-landslaget | Megapopulær møtecup

Samarbeidspartnerne og landslagsspillerne på Fana-landslaget grep muligheten og åpnet mange spennende dører i nettverket.

Før 2022-sesongen ble møtecupen lansert som en ny arena for relasjonsbygging og forretningsutvikling. Det nye tiltaket ble tatt i mot med stående ovasjoner da mange åpnet opp spennende dører i nettverket med tanke på nye muligheter og avtaler.

Med dette som bakteppet var det knyttet store forventninger til årets utgave av møtecupen.

Arena for relasjonsbygging og forretningsutvikling
Som seg hør og bør Norges fineste klubbhus godt tilrettelagt for en litt annerledes turnering enn det man gjerne forknipper med en fotballklubb.

På møtecupen fikk landslagsspillerne på noen få minutter gi hverandre målgivende pasninger og således legge opp til videre handel og samarbeid - det hele tatt være en ypperlig arena for relasjonsbygging og forretningsutvikling.

Speed-dating satt i system
På møtecupen ble hele troppen på Fana-landslaget samlet for å gjennomføre en-til-en-samtaler seg i mellom. Forklart på en folkelig måte skulle bedriftene involveres i speed-dating satt i system.

  • Over 120 bedriftsmøter ble utført i henhold til planen.

Salgs- og partneransvarlig Helge Algerøy hadde nemlig fastsatt et kampoppsett som la opp til en svært hektisk, men desto mer verdifull møtecupdag. De aller fleste samarbeidpartnerne og landslagsspillerne grep muligheten til å møte hverandre i en fin setting. På denne måten fikk alle et fornyet innblikk i spissekompetansen hos den enkelte og dypere forståelse om behovene i ulike bransjer.

De gode samtalene
Verdifulle erfaringer fra fjoråret kom 2023-utgaven av møtecupen til gode. Blant annet ble møtetiden utvidet med noen minutter og sekunder for å gi enda mer rom for de gode samtalene - i tillegg til sømløse overganger mellom slagene.

  • Etterarbeidet må allikevel ikke undervurderes.

Lojaliteten og de vidåpne dørene innad i Fana-landslaget har gitt og skal gi samarbeidspartnerne og landslagsspillerne unike muligheter til å høste av hverandres styrker.

Felles for dem alle er at bedriftene utnytter muligheten til å ta samfunnsansvar og samtidig tiltrekke seg verdifull oppmerksomhet for økt kjennskap og handel av sine produkter, tjenester og merkevare.

Fana-landslaget tar samfunnsansvar med relasjonsbygging og forretningsutvikling!

Mer om Fana-landslaget

Fana-landslaget klar for Nations League

Publisert 6. september 2024

Hele troppen Fana-landslaget skal reise til det store utland for å bygge relasjoner i en nøye utvalgt by.

Speed-dating satt i system

Publisert 22. august 2024

Hele troppen på Fana-landslaget skal samles for å gjennomføre en-til-en-samtaler seg i mellom. 

Fikk et nytt fotballhjem

Publisert 21. august 2024

Køen stod ut døren da bærekraftsansvarlig arrangerte gjenbruksdag på Nesttun Idrettsplass.

Utvider samarbeidet med Rema 1000 Skjold

Publisert 18. juni 2024

Rema 1000-kjøpmannen Jarle Lilletvedt blir en av Fana IL Fotball sine viktigste samarbeidspartnere.

Teambuilding for Fana-landslaget

Publisert 10. juni 2024

Fana-landslaget skal samles på klubbhuset under særdeles hyggelige omstendigheter.

Jæger Automobil har signert

Publisert 4. juni 2024

Den lokale bilforhandleren sparer ikke på konfekten og går rett inn som en ny viktig nøkkelspiller på Fana-landslaget.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram