Helge-John Hildershavn er ansatt som salgs- og partneransvarlig med et særlig ansvar for Fana-landslaget.
Etter at Helge Algerøy tok beslutningen om å flytte til Oslo for å leve livet med sin bedre halvdel har daglig leder i det skjulte jobbet effektivt med å få på plass en erstatter.
Stillingen som salgs- og og partneransvarlig er nå besatt for å ivareta klubbens ambisjoner og videre utvikling.
En god gammel kjenning
Det har med andre ord gått slag i slag den siste måneden og Fana IL Fotball kan med stor glede presentere ansettelsen av Helge-John Hildershavn som ny salgs- og partneransvarlig.
En god gammel kjenning som i halvannet desennium har tilbrakt ettermiddager, kvelder og helger på Nesttun Idrettsplass. Først som primus motor for laget til datteren og hennes venninner, men senere en avgjørende kraft for å styrke jente- og damefotballen i klubben.
Hildershavn ble valgt inn i styret til Fana IL Fotball så langt tilbake som i 2013 og trer ut av dette vervet med umiddelbar virkning for å tiltre den sentrale rollen i administrasjonen.
Har allerede sluttet seg til maskinrommet
Hildershavn har allerede sluttet seg til maskinrommet på Nesttun Idrettsplass skal med hardt og målrettet arbeid bidra til at Fana IL Fotball øker inntektene og har fornøyde samarbeidspartnere på alle nivåer.
En lang yrkeskarriere innen salg, markedsføring, relasjonsbygging, kundeoppfølging og representasjon gjør at Hildershavn har alle forutsetninger for å lykkes som Fana IL Fotballs nye playmaker mot privat- og bedriftsmarkedet.
Dessuten er det udelt positivt at Hildershavn har et Fana-hjerte av gull og aldri har vært fremmed for å ta på seg de berømte arbeidshanskene i tide og utide - en viktig ingrediens i livsstilen som ansatt i et idrettslag.
Tar samarbeidspartnerne på alvor
Som salgs- og partneransvarlig vil Hildershavn få en sentral rolle i Fana IL Fotballs videre utvikling hvor oppgaven med å styrke Fana-landslaget naturligvis vil være essensiell.
Klubben har store ambisjoner for "business to business"-konseptet som tar samarbeidspartnerne på alvor ved å være en arena for relasjonsbygging og forretningsutvikling - samtidig som idretten får avgjørende støtte til sitt samfunnsoppdrag.
Utover ulike samlinger og tiltak på Fana-landslaget skal salgs- og partneransvarlig legge til rette for optimal utvikling av hver enkelt landslagsspiller ved å identifisere, kartlegge og skreddersy muligheter i hverdagen. Videre skal Hildershavn med sin kreative kremmerånd og høye arbeidskapasitet få spillerom til å utvikle nye inntektsbringende tiltak.
Som person er Hildershavn umulig å ikke like med sitt smittende humør og karakteristiske frisyre. En kruttsterk signering som vil tilføre administrasjonen spisskompetanse og komplettere arbeidsmiljøet på en glimrende måte.